Tuesday, August 18, 2009

Die rooi streep is daar vir 'n fokken rede

Hi Griffin,

Ons bly in een van daardie smal straatjies in die ou deel van Kaapstad.
Soos net in die Kaap word parkering in die straat toegelaat - in ons straat net aan die een kant.
Die ander kant het 'n moerse fokken rooi streep...

Blykbaar is daar BAIE mense in hierdie land wat nie die beginsel van 'n rooi streep verstaan nie.
Sien die aangehegte fotos...

Vir die volgende paar weke sal ons maar die "Fok Jou" stickers op hulle motors sit... Daarna gaan ek my wheel clamp begin inspan...
Ek gaan my simpel lag as die poese die cops bel om te kla en dan ge-fine word vir illegal parking

Fok hulle, hulle kan maar stap !!

Kan jy dalk 'n goeie charity se naam en bank besonderhede aanstuur, sodat die fokkers die release fee kan oorbetaal? :-)

Thanks
Schalk




griff tune: Jong ek weet nie watse charity nie my bra. Ek is bang hulle span die zak in om mense te leer hoe om soos poese te ry.

Onthou maats, as iemand soos 'n poes parkeer, is die kans groot dat hy soos een sal bestuur ook...

No comments:

Post a Comment