Tuesday, September 1, 2009

Hallmark - fokken alweer

Griff ou maat, ek reken daar is een of ander groot fokop met die parking spot by Hallmark. Eks vandag weer daar vir ‘n vergadering to oogbal ek iets buitensporig zef. Check net die etter, dieselfde gebou, dieselfde spot, dieselfde hondkak parking, maar ‘n ander tjor! Ek dink dis dieselfde dom pielneus wat twee karre het, en nie een van die fokken goed kan parker nie! Parking spot nr 79 (+80 as die die werf-etter is) is sy akkielies hakskeen. Ek kan nie wag om weer soontoe te gaan nie, die keer gaan ek bewapen wees met net so --------------------------------> dik pak watkykjy flyers, en sy kar toeplak!

Cheers
Erwin


Onthou maats, as iemand soos 'n poes parkeer, is die kans groot dat hy soos een sal bestuur ook...

No comments:

Post a Comment