Tuesday, September 1, 2009

'n Stellies shithead

Ingestuur deur Pierre:

Stellenbosch : Die Boord Spar

Ek het vantevore 'n foto geneem van 'n polisie "van" wat op hierdie selfde spot gestaan het. Vandat die Fokjou projek aan die gang is het ek vreeslik gesoek daarna, maar kon dit nie weer opspoor nie. Gelukkig gee die Bos se polisie jou gereeld kans om jou album te vul !

In die ou se defense, moet ek darem sê, toe ek uit die Spar uitkom, toe het hy reeds die bakkie geskuif, maar ek dink iemand het vir hulle gesê daars iemand buite wat van die bakkie fotos neem ! So hoekom moet jy eers gevra word om te skuif ??

Die ergste is dat die parkeer area amper dolleeg was so hulle kon enige plek gestaan het !!

Ook moet ek sê dat hierdie disabled parking by die Spar useless is. Kyk net hoe min spasie is daar as jy in 'n rolstoel sou moes klim ! Anders moet jy in reverse, maar dan is daar weer 'n sypaadjie in die rolstoel se pad !!



Onthou maats, as iemand soos 'n poes parkeer, is die kans groot dat hy soos een sal bestuur ook...

No comments:

Post a Comment