Tuesday, September 1, 2009

Sunninghill Spar shithead

Hi Griff,

Die foto is vanoggend 7am by die Sunninghill Spar sentrum geneem.
Terwyl ek besig was om te parkeer het hierdie macho doos besluit hy gaan die agerkant van sy kar in die middel van die pad parkeer en die voorkant van sy kar dwarsoor 'n parkering parkeer. Daar was niemand in die parkeer area nie - hy kon parkeer net waar hy wou, maar hy moes bietjie shanana wees en wys hy kon. Ek het hom die heeltyd in die oe gekyk terwyl hy soos 'n poes parkeer het maar hy het net gemaak asof hy die plek besit. Ek wou nog 'n flyer in sy windscreen sit, maar dit was 'n fokken groot ou, en ek was bang hy sien my en kom moer my. Wake up dude, niemand is impressed met jou f*cked-up parking show-offs nie!

Ester


Onthou maats, as iemand soos 'n poes parkeer, is die kans groot dat hy soos een sal bestuur ook...

No comments:

Post a Comment