Thursday, May 7, 2009

Brooklyn Mall ou parkeer soos sy hol.

Meneer Doenbaar ('n soutie) stuur vir my hierdie hartseer briefie in sy mooiste Afrikaans:

Hi Griff,

Ek ry daar in by Brooklyn Mall op Vrydag, 1st Mei - lekker vakansie dag, lekker propvol winkelsentrum. Lekker geen-parkering. Ek's net op soek na 'n goeie broek wat ek by 'n troue later die dag kan dra. (te veel powerslides, jy sien)
To sien ek hierdie poes. En dit laat my dink aan dai Antwoord song - die een met die vloek woorde.

My version:

Hy's ryk soos 'n poes so hy dink soos 'n poes, parkeer soos 'n poes want hy stink soos 'n poes.

Ryk fokker - wie die fok dink jy is jy? Gee die ou in 'n klein tjorrie bietjie kans om teen jou merc vas te ry, seblief.

Doenbaar.

Onthou maats, as iemand soos 'n poes parkeer, is die kans groot dat hy soos een sal bestuur ook...

No comments:

Post a Comment