Tuesday, November 17, 2009

Disabled Law enforcement officials in Stellenbosch

Yes

So 'n rukkie terug het ek een gestuur van die polisie bakkie wat by die Stellenbosch Boord Spar op die disabled parking staan....wel dit lyk asof al die Law enforcement officials in Stellenbosch disabled is !!!!

'n Traffic cop het my eenslag afgetrek omdat ek in die geel streep links verby die stilstaande verkeer ry sodat ek in die links draai baan kan wees (war daar geen ander karre is nie) by die robots . Ek kan nie help hulle maak die links draai baan so kort nie !! Anyway , baie vriendelike ou...het my net 'n waarskuwing gegee, maar 'n paar dae later sien ek dieselfde drol in dieselfde Mazda Midge met die blou ligte dieselfde maneuvre gooi !!!


Onthou maats, as iemand soos 'n poes parkeer, is die kans groot dat hy soos een sal bestuur ook...

No comments:

Post a Comment