Thursday, April 30, 2009

Its a fucking miracle! Verlamdes loop by Quarry Centre in Hilton!

Hoezit?
Waar Quarry centre, Hilton
Wanneer: Month end, dou-voor-dag.

Ek het lank laas ge-submit maar kyk net na die etters. Die een foto wys hoeveel oop parkerings daar actually is maar kont-se-kind moet op die handycapped parking stop. Die beste is dat die teef in die wit kar na die heel anderkant van die parking na die Spar toe loop, daar is actually gewone parking bays daar. Hier is proof dat beide die twee fokkers nie gestremd is nie, behalwe dalk mentally. Ek hoop iemand wat julle ken sien julle hier op die web en skop julle op julle se poeste. (Ek wou maar my skoene was mooi blink gepoets en ek was op pad na 'n belangrike meeting). As daar van julle is wat like van op handycapped parkings te stop, ek hoop jy eindig eendag op in 'n rolstoel sodat jy kan geniet om daar te park,skaam jou en jou poes ook.

Cheers
Frikkie




Onthou maats, as iemand soos 'n poes parkeer, is die kans groot dat hy soos een sal bestuur ook...

No comments:

Post a Comment