Wednesday, April 22, 2009

Koei in Tucson stop kak in Parklands om haar koeigat dikker te maak

Hi Griffin

Datum: Vrydag die 17de April
Tyd: So na 17:30 iewers
Plek: Parklands, Kaapstad(By die McDonalds)

Ek het sopas 'n uur voor die tyd julle befokte site gelees en kyk op wat kom ek af! 'n Sluwe Hyundai werf koei wat dink haar Tucson is te goed vir net een parking spot. Kyk die antie het spasie nodig, en moet wyds been oor twee plekke staan. Hoe dik is jou hol?!

Ek kan my eie gatskop dat ek nie van julle pamphlets by my gehad het nie, maar ek hoop iemand stuur hierdie post vir haar.

Cheers
JD

griff tune: Baie geluk bitch. Jy het nou die Hyundai Tucson se naam ook op die map gesit.

Onthou maats, as iemand soos 'n poes parkeer, is die kans groot dat hy soos een sal bestuur ook...

No comments:

Post a Comment