Tuesday, March 3, 2009

JMPD parkeer soos varke

Waneer: 2 Maart 2009, 13:00
Waar: Mainstraat, Melville
Ingestuur deur: Willem

Kom parkeer op 'n Vrydagmiddag terwyl almal hulle lunch eet in Melville en hierdie naaiers sal enige ding soek om vir jou ticket te skryf - van te ver van die randsteen af parkeer tot jou kar wys die verkeerde rigting en moet tog net nie op 'n geelstreep stop nie.

Maar ek dink dis dalk net op Vrydae en dit tel ook nie as jy een van die manne in bruin en blou is nie. Thanks poliesman, nou moet ek my advanced reversing oefen omdat ek die karre moet dodge wat van voor af kom omdat jy parkeer waar ek moet ry.



griff tune: En hier dog ek hierdie website help die pote omdat mense twee keer sal dink voor hulle kak sal parkeer of ry. Aan die ander kant, het hulle seker nie interwebs access nie want ek is seker hulle sal dit ook misbruik. Sommige mense is mos above the laaaaw!


Onthou maats, as iemand soos 'n poes parkeer, is die kans groot dat soos een sal bestuur ook...

No comments:

Post a Comment