Thursday, March 19, 2009

Kempton. Alweer!

Hey bra griff.

Kyk ek weet die watkykjy fok jou projek is vir mense wat soos dose parkeer maar een ding wat my ook geweldig pissig maak is as daar twee fokken bane is, een trok in die linker kantste baan en dan n kont met n 10 TON fokken trok wat nou dink hy kan sy chommie verby vant want hy ry bietjie te stadig! Op die ou einde van die dag ry altwee die fokkers 40 km n uur… een in die stadige baan en een in die vinnige baan met die hele donnerse boksburg se verkeer agter hulle! Keep It fokken green DOOOOOOOSSSSSS!!!!!!!!!!!!


Asof die kak nie genoeg was om my vrydag oggend goed op te fok nie kom ek nog op die kak af to ek by die werk stop:

Nee fok bra… for fuck sakes!!!! Dis al wat ek kan se!!!

Ek gaan nou n manora blade gaan haal en n ou se tyres opfok!

Cheers.
Joachim



Onthou maats, as iemand soos 'n poes parkeer, is die kans groot dat hy soos een sal bestuur ook...

No comments:

Post a Comment